Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

» cennik diagnozy usterek

cennik diagnozy usterek

diagnoza problemu, usterki itp.

Tylko szybka diagnoza problemu uchroni nas przed kosztownymi naprawami.

 
Diagnoza komputerowa, wyszukanie błędów, kasowanie błędów, adaptacje itp.                                 od 30,00 zł-90,00 zł
alt
Świeci Ci jakaś kontrolka lub może wyświetla się komunikat
serwisowy? Jesteśmy w stanie połączyć się z Twoim samochodem.
Odczytamy i skasujemy błędy, zdiagnozujemy uszkodzone
podzespoły, dokonamy korekty, adaptacji itp.
Dysponujemy nowoczesnymi skanerami z tegorocznymi
aktualizacjami.
Na życzenie wydruk diagnozy wraz zaleceniami serwisowymi.
 
Pomiar zawodnienia płynu hamulcowego                                                                                                                      1,00 zł
alt W każdym układzie hamulcowym jest płyn który jest higroskopijny  to oznacza, że płyn ten przyjmuje wodę.
Gdy płyn w układzie hamulcowym rozgrzeje się do powyżej 100stC cząstki wody zamienią się w parę czyli gaz. W takiej sytuacji w układzie są pęcherze gazowe które są ściśliwe. Taka sytuacja jest niedopuszczalna ponieważ hamulec będzie mało skuteczny a nawet pedał hamulca może wpaść w podłogę.
Sprawdzenie czy układ hamulcowy jest dobrze odpowietrzony + ewentualne odpowietrzenie                              40,00 zł
alt Często nie umiejętna wymiana płynu doprowadza do zapowietrzenia układu hamulcowego. Układ taki hamuje wtedy np. tylko jedno koło.  Drugim problemem jest zapowietrzony wysprzęglik sprzęgła (jeżeli występuje w tym samym ukłąd.)
Zapowietrzony wysprzęglik źle steruje włączaniem sprzęgła
co prowadzi do jego ślizgania się.
Posiadamy nowoczesne urządzenie TRW, które te problemy
eliminuje szybko i skutecznie w 100%
* odpowietrzanie wysprzęglika + 10 zł
                                                                       
Sprawdzenie refraktometrem poziomu krzepnięcia płynu chłodniczego                                                                    1,00 zł
alt Zastanawiasz się czy płyn w układzie chłodzenia
Twojego samochodu jest ok?
Sprawdzimy to w minutę.
Refraktometr to narzędzie laboratoryjne do pomiaru 
glikolu etylenowego czyli płynu w układzie chłodzenia. 
Dzięki niemu jesteśmy w stanie precyzyjnie
określić przy jakiej temperaturze zamarza
płyn w układzie chłodzenia Państwa samochodu.
 
Test akumulatora, ładowania + rozruchu testerem Magneti Marelli wraz z wydrukiem                                             1,00 zł
alt Masz problem z akumulatorem?
zapomnij o pomiarach zwykłym miernikiem. Tylko profesjonalny komputer jest w stanie nam powiedzieć wszystko o akumulatorze w ciągu 5 minut.
Dodatkowo zmierzy prąd rozruchu, ładowanie oraz pulsację diód prostowniczych.
Dodatkowo otrzymamy potwierdzenie pomiarów w formie wydruku.
 
Sprawdzenie alternatora i rozrusznika 30,00 zł + ewentualny koszt demontażu i montażu
alt Profesjonalne sprawdzenie alternatora i rozrusznika na specjalistycznym stole pobierczym. Jest to skomplikowany tester z wbudowaną drukarką i oprogramowaniem które zawiera bazę wszystkich samochodów osobowych i dostawczych. W czasie testu są wykonywane wszystkie symulacje jakie może przebyć badane urządzenie w czasie rzeczywistej pracy w samochodzie.  
Powyższa cena nie jest ceną regeneracji urządzenia. Jeżeli klient decyduje się na regenerację cena 30,00 zł za diagnostykę nie jest doliczana.

                                                                       
Sprawdzenie wtryskiwaczy testem przelewowym                                                                                        80,00 zł-120,00 zł
alt Silnik pracuje nie równo? kopci na czarno?
Jedną z przyczyn mogą być uszkodzone wtryskiwacze.
Najtańszą opcją aby sprawdzić wtryskiwacze jest wykonanie testu przelewowego. Mechanik podpina się specjalnymi przewodami wraz z
mauzerkami do powrotu wtryskiwaczy, uszkodzony wtryskiwacz
będzie znacząco przelewał więcej paliwa aniżeli pozostałe.
 
 
Osłuch silnika stetoskopem                       od 10,00 zł-30,00 zł (jeżeli klient będzie naprawiał u nas wtedy Gratis)
alt
Silnik zaczyna pracować nierówno? coś zaczyna lekko stukać, szumieć, piszczeć? Najlepiej przyjechać do AutoGP aby nasz mechanik mógł zdiagnozować co może być tego stanu przyczyną.
Czasami może to być tylko luźna obudowa silnika która sobie stuka a innym razem może to być problem wynikający z układu rozrządu.
Tylko trafna diagnoza na czas może uratować nasz silnik przed kosztowną naprawą.
 
Pomiar "bicia" tarczy hamulcowej za pomocą zegara mikrometrycznego (jedna tarcza)                                        20,00 zł
alt Często zdarza się tak, że z niewiadomego powodu zaczyna nam bić kierownica lub też pedał hamulca.
Jednym z powodów mogą być zwichrowane tarcze
hamulcowe, które wcześniej mogły zostać np. rozgrzane a następnie dostała się do nich woda np. z kałuży albo myjni.
Dokładny pomiar czujnikiem pokaże nam czy i ile tarcza ma bicia.
* możliwy także pomiar piast koła, dopłata 10 zł
 

alt
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl