Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Gwarancja, Reklamacja, Zwrot

Gwarancja, Reklamacja, Zwrot

Wszystkie towary dostępne w sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne, ma prawo odesłać go przesyłką poleconą lub dostarczyć osobiście do siedziby sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz opis jaka jest przyczyna reklamacji oraz dane adresowe (imię i nazwisko, ulica, nr domu, mieszkania, miasto, kod, nr telefonu kontaktowego oraz adres e-mail).
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Sklep nie wydaje nowej części ani też nie wypłaca równowartości części klientowi zanim nie otrzyma bezpośredniej informacji od dystrybutora czy też dostawcy. W przypadku reklamacji części samochodowych sklep nie pokrywa kosztów związanych z unieruchomieniem pojazdu oraz z pozostałymi kosztami związanymi z tego tytułu. Sklep nie wydaje części zamiennych w celu tymczasowego uruchomienia pojazdu. Klient otrzymuje informację o stanie reklamowanej części do 14 dni od ich wpłynięcia. Reklamacja w tym czasie może zostać rozpatrzona pozytywnie, negatywnie lub też zostać wydłużona przez dystrybutora lub producenta w celu dalszej ekspertyzy. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy nowy. Jeśli nie będzie to możliwe sklep zwróci nabywcy równowartość wpłaconej kwoty za towar lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji.
W celu złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu części faktura lub paragon, oraz jeżeli dystrybutor lub producent zażądają to również: potwierdzenie montażu części w warsztacie samochodowym plus faktura lub paragon potwierdzający montaż części w powyższym warsztacie. Okres gwarancyjny dla paragonów to 24 miesiące, dla faktur 12 miesięcy.- zwrot towaru w sklepie stacjonarnym możliwy do 7 dni tylko za okazaniem paragonu lub F.VAT
- zwrot towaru zakupionego przez Internet możliwy do 14 dni kalendarzowych za okazaniem paragonu lub F.VAT
Zgodnie z obowiązującą interpretacją Prezesa UOKiK do Ustawy z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) sprzedający zobowiązany jest zwrócić całość kosztów poniesionych przez kupującego w związku z zamówieniem (KWOTA RÓWNA SUMIE CENY TOWARU I KOSZTÓW WYSYŁKI DO KLIENTA - KOSZTY PRZESYŁKI ZWROTNEJ PONOSI KUPUJĄCY).
Każdy klient ma możliwość do pełnego wglądu do korespondencji w zakresie reklamacji pomiędzy sklepem AutoGP a dystrybutorem czy też producentem. Sklep AutoGP jest tylko i wyłącznie sprzedawcą i nie ponosi odpowiedzialności za jakość i trwałość zakupionych towarów. Sklep AutoGP dokona wszelkich starań aby pomóc klientowi w uzyskaniu pozytywnej opinii reklamowanej części samochodowej.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl